2007年2月12日 星期一

單身情人節

如果單身過情人節,你可有感到不開心呢?

在一月時,我的心還是忐忑的,常渴望會改變,脫離單身行列;然而時間越來越接近情人節,感覺反而釋然。其實,我已經獨個兒渡過情人節多年了,而且開始對一個人如何過節日有點心得。

首先,唔好留係屋企,以免發呆。第二,不妨睇套戲,唔駛留係街四圍行。仲有去買份情人節禮物送俾自己。

而我今日就買咗套「生日快樂」DVD同Lisa Ono嘅Questa Bossa Mia,打算返屋企睇DVD兼聽下歌。其實,一個人過情人節又點會難到我,只要自己放鬆啲,再者兩個人過又唔一定會開心,人生中愛情絕對唔係全部,如果唔識balance,根本唔適合拍拖。還是順其自然吧!

只是,我有時也會擔心自己的命運會好似「生日快樂」中的小米,因為自己沒有勇氣去表達,而錯過了真愛。

(to be continued)

0 意見: