2009年1月10日 星期六

看醫生 - 我的第一次光顧皮膚科醫生

首先,大家唔駛擔心,雖然2008年下半年經常看醫生,仲要入埋廠,
不過,今次係為女人的終身事業 - 扮靚靚 - 而努力的。

今天,終於下定決心去光顧皮膚科醫生 - 江覺亮醫生。
地址:中環德成大廈1208室
電話:25269229

為何會看這個醫生呢?其實,事情要從一個「變靚啲」故事講起...
話說公司有一個闊太同事,以她的年紀,皮膚質素不錯,
更向我們的友誼小姐密絲帶分享她的美容心得 - 光顧江覺亮醫生。
她第一次看江醫生時,醫生問佢:你嚟做什麼呢?
點知佢一語中的 - 「我要變靚啲啦!」
於是,密絲帶見佢效果唔錯,就去咗見江醫生,做白老鼠(真偉大,做先頭部隊)。

之後,我地一眾好友就分批去光顧,但礙於自己有太多護膚品存貨兼facial course,所以未敢開始看醫生。
但眼見大家的效果都非常好,令我終於忍不住於2009年開始我的第一次。

第一次光顧,首先要在一個月前打電話登記預約。
準時去看醫生。
第一件事,要向護士報到;
跟住,會安排影相 - 有兩部相機(分別有菲林機同DSLR)進行記錄,方便醫生及病人了解進展,
不知怎的,大家都唔駛開眼影相,我就要每部機影一次開眼相,閉起眼正面照,兩側;
跟住,再被召入房見醫生。
醫生會先了解病人問題,再用特別觀察皮膚的放大鏡檢查皮膚。
最後,再診斷病情。
醫生提醒我要早睡,勤力用他的護膚品,更安排護士向我講解護膚程序及收毛孔Palomar的療程。

為方便自己日後翻閱情況,我決定將所有情況記下。

今天的護膚品及護膚程序如下:
0) 抗敏感用 - Hydrocortisone 1% Cream 0.25 oz
** 含類固醇,需要時用
1) DLS Cleanser 2 oz(每日2次 早晚用)
2) Metronidazole Gel爽膚膏 0.75 oz(早晚用)
3) K Eye Cream with Retinol(J) 0.25 oz(早晚用)
4) Hydroquinone 4% Cream 美白用(早晚用 可塗頸、眼,如有敏感,要停用)
心*用法:先全面搽1次,2-3分鐘後再在有斑、印或深色地方再塗1次)
5) 日霜:K Lotion B(不含藥性,可塗全面、眼和頸)
晚霜:K Night Normal with Retinol(J) 0.5 oz
*用法:不可塗眼/頸,用後對陽光特別敏感
6) 早上用:去粉刺暗瘡黑頭 Clindamycin(Z) 0.12 oz
晚上用:Azelaic Acid只點在有斑、印或深色地方塗 0.12 oz

我決定有時間再上網搜集一下資料,再了解這些護膚品的效用!

2 意見:

Jan Jan 提到...

我是google這個醫生名字找到你的blog
想問看一次大概要幾多錢?

Unknown 提到...

我前兩日都睇左江醫生...到今日個臉開始紅都有d痕..妳之前有冇咁既反應呀?
妳d皮膚而家有冇改善到呀?
謝謝妳的寶貴意見 !!