2008年9月1日 星期一

Back to Normal 重返正軌

今日是學生們的開課日,亦係我正式係舊公司返工的第一天。

今日總結,一個字:死!

尋晚兩點幾都瞓唔著又要一早起身,「累」死人;
由朝到黑,掛住做連水都冇時間飲,「渴」死人;
由返工到放工自己的位坐都冇得閒,「做」死人;
不過,最恐怖的是人心的改變,
有些同事以為聰明女,不會亂來,
但原來可以變得咁可怕......
而最可怕的,係我見佢前面就憎佢後面,
好想避開呢d人,費事有正面衝突,
免得我得罪人。


不過,即使放工死死下,都一於少理,去買咗本Hello Kitty 2009年記事簿,令自己開心一下!

我要開心,享受我的工作!
最緊要開心!
各位朋友,你地都要努力啦!

0 意見: