2008年10月19日 星期日

My First Netbook - AAO150

今年重返原本的工作崗位前,已打算購買一部手提電腦方便工作之用。

起初,我打算用返舊腦。

不過,原來部舊腦真係太太太舊,唔係幾用到,所以最終放棄,
並開始物色最啱我用嘅notebook。

首先,文藝大師重點推荐的Tablet PC(平板電腦)。
真係好方便,而且對我的工作,Touchscreen實在帶來許多方便,
不過便宜的又嫌外形太醜,
而外表出眾的如Fujisu或者hp,價錢又略嫌昂貴,
因此,Gigabyte的M912在網上消息廣泛流傳時,
令我的選擇出現曙光。

嘩!唔駛5K,又係Netbook,仲有touchscreen,
似乎非買不可。
等到8月尾,話說有貨到香港,因此立即趕去旺角找。
不過,sorry,賣晒,
要訂貨先有。
起初我都打算落訂,
但始終未見真身,唔敢亂來。
九月中,在旺角近油蔴地一個腦場見到真身。
唉!好彩冇訂,因為外形實在太出乎意料了,
似部玩具多個似部腦,
而且速度真係比我想像中差,
touchscreen的手感和認字能力亦令我有點失望。

之後,我開始物色過其他選擇,包括:
買University Alumni的Fujizu的Tablet啦 - 不過都係唔想太大投資;
聽講Macbook就有新Generation,至今仍未擁有過Macbook的我,真係好想買部嚟玩;
hp的tp2710p,不過等到有貨又嫌貴;
連Sony TZ series都諗過,最多免息分期,不過都係唔想太大投資,又想放棄。
於是,由九月中至今就不斷在這些選擇上徘徊,直到新Macbook出場為止。

相想有睇開我blog的朋友都知我恨買Macbook恨到發燒,
加上今個禮拜終於出現,
更加使我定下死線,在10月19日返工前決定。

不過,又係自己有感Macbook較重,加上阿雲、Ivan同阮瑪莉都認為買部Netbook較方便。
於是,最後就決定買Acer Aspire One。


試落係唔錯,at least一定會用,因為真係好輕;
有6-cell Battery,可以用到4-5個鐘,
鏡頭有130萬像算ok,screen夠光,
處理器採用 Intel Atom 處理器,核心時脈為 1.6GHz,
配搭 Intel 945GSE 及 ICH7 南橋,
儲存方面為160GB 傳統 HDD 版本,
配有1GB DDR2,
網絡方面則內建 10/100 Ethernet 及 802.11b/g 無線網絡,
並擁有 5 合 1 Card Reader 。

我選了咖啡色,較少見,又唔怕跟同事撞色。
不過,我都要試清楚,再向大家報告。

1 意見:

Marie 提到...

恭喜你終於買了心水notebook,相信你今次的選擇無錯,因為幾千蚊,你盡用兩年,已經咩都抵番了!兩個月後記住寫篇用後感呀!^-^