2009年12月4日 星期五

打羽毛球變打石膏的一次經歷

我的第一次-打石膏,就是在剛過去的星期日發生...


話說上星期六,因為想支持一下教會的新朋友打羽毛球,所以我決定再次打羽毛球。
其實,打羽毛球的過程,一點都不激烈,但正在大家不為意的時候,
我竟然不知何故,忽然「拗柴」。

我的右腳踝即時腫脹像汽球吹脹一樣(其實有點誇張)。

起初,我心想:「拗柴」都已經唔係第一次啦,而且之前都係傷這隻腳,
或許又係拉傷韌帶,唔使call白車(救護車)咁誇張啦!

不過,腳腫加了冰敷,似乎沒有改善,所以都係聽話,接受教會的保安建議,召救護車入院。

一上車,司機問我返哪個團契,想不到連司機都是跟我返同一間教會兼同一個團契的弟兄。

入醫院急診室,已經不是第一次啦;今次,估唔到仲係搭救護車入嚟!

先在分流站作簡單檢查。
等了十分鐘左右,輪到我見醫生。
大概一個小時,我終於可以照x-ray。
不幸地,醫生看完x-ray底片,告訴我:
「你右腳踝兩邊骨裂,你可以先返屋企,明天一早再返來打石膏,
或者,選擇即時入院,等明早再打石膏。
不過,你仲要等星期一見物理治療師,學用拐杖。」

我最終選擇留院,免得兩頭騰加重傷勢。

哈,上房後不久,護士通知:暫時斷水斷糧...
吓!唔係掛?!
好彩,過多一陣(都成個幾鐘),見完骨科醫生,終於有水有糧:可以飲水同食個包!

星期日(29/11)早上,五六點就叫醒人,吃過早餐,等八點幾見醫生。
一個靚靚女醫生見我,她告訴我一個好消息和一個壞消息,
冇得揀聽邊個先,
壞消息係右腳腳踝內外骨裂(即骨折的一種),要打石膏,等6-8星期先可以拆;
好消息係唔駛開刀做手術同鑲螺絲;
不過,拆完石膏,腳的肌肉會萎縮,要再做6-8星期的物理治療,才可能完全康復。

唔係掛?!我以為「拗柴」,最多兩三個禮拜就可以好返啦,原來前前後後成3-4個月。
醫生仲話可以一次過俾三個月假期過我,
我就嚇得叫佢暫時俾住兩個星期先啦!
兩個禮拜後,我會第一次覆診,醫生到時又會開假俾我啦。

星期日,當媽咪將叉好電嘅電話交俾我,我第一時間上Facebook update status啦!
call完上司、老闆交待請假的事後,就不停收到唔同嘅電話問候啦!
之後,又call鄰居,等佢地返工唔駛等我。

下晝,又有好多姊妹嚟醫院支持我,
阿Cin,阿車,愛麗詩同安芝,仲有入唔到病房的許多弟兄姊妹,
特別要鳴謝阿多同阿un的Jumbo Hello Kitty珍寶珠,真係好大枝嫁!

到探病時間,二花竟然買咗安怡高鈣奶,氣死人!
平日都冇咁聽話,今次建仔話我骨質疏鬆,要多啲鈣質,
佢就即時送到!不過,都好多謝二花的,hehe...
Salin因為組長訓練唔見我,就一早call我,所以知我入院。
佢都好有心,買咗啲健康零食-藍莓乾同葵花籽俾我,
又同我&二花影相。
Salin果然係Salin,幾時都帶相機,拍低每一刻。
之後,又有Judy, Janis同一位活B姊妹帶薯片、朱古力同飲料俾我。
兩個鐘探病時間,轉眼間又過去啦!

夜晚,休息一下,又等第二日出院啦!

星期一,見醫生,再見治療師。
治療師教我用拐杖行平地後,我終於可以落地去洗手間,yeah!!
之後,治療師再教我行樓梯。
行樓梯嘅口訣係「上天堂,落地獄」,
即係上用好腳,落就用傷腳。
上落樓梯兩轉已經出晒汗,相當辛苦。

下晝等媽咪放學,終於可以返屋企。
只係上樓梯,冇諗過平日只係3分鐘時間,今日要行成廿分鐘,辛苦死我!
上樓梯期間,我心諗:又係減肥嘅時候啦!

在呢件事上,我仍然要向神感恩!
如果唔係入醫院,自己堅持返屋企,
我的傷勢真係難以想像。

PS: 我的家人,多謝你地!
媽咪真好,細佬真好,細妹真好!
如果唔係你地,我連街都去唔到啦!

0 意見: