2009年12月22日 星期二

打石膏後的生活寫照-第三週

打石膏後的第三週 14.12.2009~20.12.2009


生活開始完全適應...
睇完「敗犬女王」又開始惆悵睇邊套台劇。
開始整理自己:身、心、靈,都十分需要整理!

星期二,翡麗絲同埃米莉來了新星吃飯探我。
二花開完冗長的會議都來找我地傾下計。
自從上星期六閞始皮膚敏感,星期一左手已經慢慢康復,
但右手情況就...
皮膚敏感得又紅又腫,皮膚佈滿像水痘似的東西,
嚇得大家都在Facebook回應。
老實說,我都有點擔心,
問題係我認識的皮膚科醫生都在香港島,
at least要三個星期前預約,
而且上星期多上街一次,
我的手開始痛,
很難用拐杖落樓梯,
基本上不可能去睇醫生,
所以打算休息一兩天後,
再視乎情況,找朋友介紹九龍區的皮膚科醫生。
多謝翡麗絲、埃米莉同二花的探望,
翡麗絲知道我皮膚敏感後,
仲打電話叫她的老公拿了一支藥膏給我試試。

結果,情況真的有點改善,
我亦可以留在家中好好休息啦!

同樣,星期四,返教會。
多謝阿拔義載,我可以很快去將軍堡吃晚飯;
離開時,更多謝阿倫組長目送我地上拔家車後才搭的士。
拔嫂很細心,送我到家樓下,還幫我開了地下的大門才離開。
Million thanks,阿仙!

本週最開心的,莫過於星期日夜晚去UA iSquare IMAX睇Avatar阿凡達
上星期安芝提議,點知佢當晚居然要同家人食飯,
所以我地剩下阿倫、阿全、雲迪同我去睇。


雖然星期日要一百七十蚊,不過真係物有所值,
皆因全套戲都係3D;
記得上次係Megabox IMAX睇Harry Potter,
只得10多分鐘,好彩係契女爹爹請,
otherwise我實喊。
由頂至底的大銀幕,加上立體聲音響,
寬敞舒適的坐位,
加上一流的電影,
兩個半小時的享受,
都係收一百七十蚊,真係物有所值。
這齣戲係Titanic的導演James Cameron籌備了十四年的作品,
連一向有彈冇讚的石琪先生,
都大讚電影:故事簡單但真人與科技效果配合得淋漓盡致云云,
所以我對這套電影抱相當大期望去睇。
結果,果然冇令我失望。
故事的確十分簡單,
但係科技動畫的部分同真人實景果然配合得天衣無縫。
而我印象最深的畫面,就係晚上當人在潘多拉Pandora星球的森林
步行時地下的植物一棵一棵亮燈,如水母般的種子在空中飄浮的畫面,
實在把我吸引住。
再講,有些飛行的場面,就連我身旁不認識的男士都出跟住主角左搖右擺,
大家就明白電影的迫真度有多高。

如果大家會睇Avatar,強烈建議大家去兩間IMAX睇!

睇完戲,居然在戲院電梯遇到嘉文弟兄,
相請不如偶遇,
大家去樂道的杏花樓吃吃甜品,為整天劃上完滿句號。

再次鳴謝阿倫弟兄協助截的士,仲等我地上車後關車門;
雲迪又陪我先返屋企後再回家,多謝你地。

0 意見: