2009年12月21日 星期一

打石膏後的生活寫照-第二週

打石膏後的第二週 7.12.2009~13.12.2009

在家休息,真好!
好,不是因為可以不用返工,留係屋企嘆世界;
好,係因為可以好好休息,
嘗試在神面前好好安靜自己...

今個星期開始習慣留在家中。
為了避免與爸爸嘈吵,每天即使起了床,
都會盡量留在房中,
用iPhone上網、聽歌、靈修或是check email。
由於家父是個不安於室的老人家(這個性格我100%遺傳了),
他總會在中午時間約朋友上街去,
去看看展覽、逛街或是上書局,
總之就要上上街了!
待他離開後,我才起床梳洗、吃brunch和開始網上活動!

這星期沒有上星期那麼悶,
因為多了一個節目,
就係煲台劇!!
「敗犬女王」就是本週的精選,
有時候一坐便看上兩三小時。
晚上,沒有甚麼電視劇值得看,
便開始看村上春樹的「1Q84」。

星期四,又係社交日,哈哈!
今個星期除了健仔、二花、密絲帶外,
Kirsty、瑪莉亞同小魚都來探我。
二花還帶了同事和學生們的慰問卡給我,很感動啊!
除了感激同事和學生外,更要感謝TA們,
特別係輝輝同Lena,
因為輝輝協助我一些data entry,唔駛我擔心,
而Lena所設計的慰問卡,真的很精美啊!



而瑪莉亞同小魚更帶來以色列新鮮無花果。
我帶回家後,更同家人一起分享呢!
多謝兩位!

今個星期,返教會,
就有更多弟兄姊妹找我簽名於我的石膏上。
差不多沒有位置呢!
今個星期,要多謝阿倫弟兄的義載啦!
因為離開教會已經很晚了,
我便過馬路到對面搭的士。
誰知組長見我一個人,
就由Circle K急忙過馬路叫住我,
順路義載。

星期五,出院後首次覆診。
感激三妹莎樂請假陪我。
先照X-ray,再上骨科門診看醫生。
由於副廠長跟同事們都提醒我,
如果預計病假時間較長,
為了方便找人接手我的工作,
最好有較長的病假。
誰知同醫生提出,
醫生已經把我的病假延至2月初。
今日的結果不錯,
右腳踝其中一面的骨裂已經瘉合,
只剩下較嚴重骨裂的一面還約有3cm的裂痕。
預計下次進展良好的話,
就可以拆石膏啦!

至於今個星期六,我地幾個EBS幫手(阿倫、安芝同雲迪)開了一次緊急會議,
討論我地小組的方向同一些重要決定,
在新星飲茶,坦誠地表達自己的想法和感受。

飲茶後,我當然約了朋友仔,免得上上落落樓梯。
剛好,安芝想去iSquare看看UA IMAX戲院有沒有開售阿凡達的戲票,
而阿倫要去佐敦換領禮物,
我就要去尖沙咀吃下午茶,
所以一齊搭的士去尖沙咀。

下車後,安芝仲送我到Langham Hotel。
誰知同學仔已經到咗酒店門口,
他見到我,才知道我的腳傷比他想像中嚴重,
立即捉實我,扶我行路。
真係俾佢激死,捉住我,我又點用力行呢!
不過,算佢啦!都算老死,肯扶我行。

我地見面後,安芝才安心離開,真係要多謝佢!

由於剛飲完茶,我都沒有胃口食下午茶自助餐,飲杯茶就算啦!
朋友仔連午餐都未食,所以一個人食Chocolate High Tea。
有興趣看看我的食物同分享,可以click入嚟睇

有段小插曲,繼上一次食完lunch buffet肚瀉後,再次令我對呢間酒店扣分:
正當我打算由北京道/九龍公園徑入口上lobby時,
酒店職員竟然想阻止我上樓梯。
如果佢係以關心的態度對我,我一定會十分欣賞;
可惜,佢係一副「咪係度上麻煩我」的樣子,我為免令佢難做,
只好問下佢其他入口啦!
由同學仔探路後回報,點知原來要行3-5分鐘先上到lobby,
我只好堅持由「捷徑」(十多級樓梯)上lobby的Palm Court啦!

hea下hea,傾下計,飲飲茶,不經不覺已經六點幾。
而延誤咗半年的生日飯,我地都沒有任何建議。
K11未開,難怪想去Ginza Bairin,打極電話都冇人聽啦!
東來順、Chesa、夜上海、Imasa...全部都fully booked,
令人失望。
最後,剩餘兩個提議:酒店樓上唐閣 & Elements的TMSK牡丹。
不過,唐閣只有一個半小時吃飯的時間,未免太緊迫;
所以決定去圓方的TMSK。
有關呢一次去TMSK牡丹的分享,可以click入嚟睇

搭的士到圓方後,原先覺得容易到達的地點,依家竟然感到有點困難。
好不容易,才由W Hotel去TMSK牡丹,要成十分鐘先行到。
早知堅持去W Hotel嘅Kitchen或者Fire慶祝啦!

不過,我一點都有後悔嚟圓方,因為契女一家到了餐廳找我地傾下計,
可以見見咪咪豬Grace。
見到契女,真係開心晒!我已經成半個月有見佢啦!
我地big hug了幾次,佢仲拖住我、等埋我、送我地去的士站。
She is so sweeeeeeeeeeeeet!
估唔到有見半個月,又大個咗啊!
(to be continued...)

0 意見: