2009年2月21日 星期六

第一次的PPHK, Punch Party HK (1)

Punch Party Hong Kong

冇諗過有咁多人參加
冇諗過內容真係咁精彩
冇諗過禮物真係唔錯
特別係件T-shirt
更冇諗過現場反應真係咁好

本身今日放工後,真係攰到死,
但係去完PPHK,真係幾興奮:
一邊聽一邊twit,free Wi-fi好順!

今晚嘅主題係"職業 . Blogger",
由六個唔同職業嘅朋友分享佢地工作的苦與樂:
開騷有Sidekick同Jonathan介紹PPHK嘅緣起,
之後介紹佢地「九」男女籌委。

第一個主講係由蕭sir - 蕭愷一 英文由F字學起開始,
蕭sir分享教學,又同我地介紹佢對學英文、語文的看法,
最記符佢同我地分享「語言無分好壞」,粗口都有佢嘅存在價值。
語音 - 重要,不過最重要係要發音正確。

第二個係我號好朋友 阮瑪莉 在下【阮瑪莉 出場!
佢分享我地一班老師在學校的生活,分享對教育的看法。
佢講盡我地一班老師嘅心聲,
香港做老師真係唔容易,
做個有熱誠嘅老師就更加唔容易,
而且現在做老師,只會越做越令人失望,
因為教育已變成社區中心兼評核機構!
阮瑪莉真係好勁,present得好好!

第三個主人翁,就係前陣子被傳媒攪到想將blog執笠嘅消防員阿Jack
我們的故事書! - 我們的故事書
佢令我地對消防員認識多咗:原來佢地唔係個個大大隻,都有冇咁高嘅!
消防員原來返24小時,放48小時,閒聊會燒下野食,
仲會DIY燒烤爐添!
原來成日見消防員打排球,除咗練體能兼夾默契外,
最重要係打排球較少身體接觸,少啲機會受傷!

上半場已經非常掂!
不經不覺已經八點半啦!

0 意見: